Як зареєструвати ФО-П самостійно

bff6e71bb1434a8d12aa9759d2ad2263  Досить часто майбутні підприємці задаються питанням: “Чи можливо і ЯК зареєструватися фізичною особою – підприємцем самостійно?“. Прочитавши дану статтю, Ви дізнаєтесь як на практиці зареєструватись підприємцем ( куди звертатись і які документи подавати). Для цього необхідно зробити наступні кроки.

1-й крок. Визначитись з видом діяльності (КВЕД) та системою оподаткування (загальна система, єдиний податок).

Повний перелік КВЕДів з описом кожного,  можна знайти на сайті КВЕД – 2010 або закачати тутДля платників єдиного податку перелік КВЕДів по групах дивимось тут.

2-й крок.  Відвідати один раз державного реєстратора для подання документів на реєстрацію підприємцем та постановку на облік (постановка на облік в податковій інспекції відбувається автоматично – реєстратор сканує оригінали документів, відправляє в податкову інспекцію і статистику – реєстраційні номери відображаються в Виписці на зворотній стороні);
Реєстратору  подаємо наступні документи :

ФО-П на загальній системі »

ФО-П на загальній системі НЕ платник ПДВ:

          При собі необхідно мати оригінал паспорту для підтвердження особистості.

ФО-П на загальній системі платник ПДВ:

           При собі необхідно мати оригінал паспорту для підтвердження особистості.

ФО-П на єдиному податку »

ФО-П на єдиному податку НЕ платник ПДВ:

          При собі необхідно мати оригінал паспорту для підтвердження особистості.

ФО-П на єдиному податку платник ПДВ:

           При собі необхідно мати оригінал паспорту для підтвердження особистості.

Реєстратор приймає документи за описом, один примірник якого видає фізичній особі.

З 2016 року Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – це документ в електронній формі, тому Виписку необхідно роздрукувати з сайту Міністерства юстиції, вибравши “Результат надання адміністративних послуг” та у віконці “Запит” ввести код зазначений у верхньому правому кутку опису, що видав реєстратор.

3-й крок. Відвідати два рази податкову інспекцію (єдине вікно):

   1-й раз – подати документи на отримання Витягів та реєстрацію Книги доходів (доходів та витрат):

  • Запит на отримання витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
  • Запит на отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ);
  • Заява про реєстрацію книги обліку доходів/доходів та витрат (всім підприємцям).

  2-й раз – забрати готові Витяги та зареєстровану Книгу.

Відвідуючи податкову інспекцію, ФО-П має можливість безкоштовно отримати електронні цифрові підписи (ЕЦП) для безкоштовного подання звітності в електронному вигляді через сайт Державної Фіскальної Служби в розділі “Електронний кабінет платників податків  – оновлена версія”(перевірено!).

4-й крок (необов’язковий).  Виготовити печатку (за бажанням, оскільки ФО-П має право працювати без печатки).

5-й крок(необов’язковий). Відкрити розрахунковий рахунок в банку( за бажанням, ФО-П має право проводити лише готівкові розрахунки).

 Отримавши всі реєстраційні документи, фізична особа – підприємець може займатись підприємницькою діяльністю, не забуваючи своєчасно подавати звітність і сплачувати податки.

Залишились питання?