Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб

 Пакети бухгалтерського обслуговування юридичних осіб



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

Domains

Your Text

Your Text



Пакет

Бухгалтерський комплекс

від 4 000 грн/міс


Комплексне ведення  бухгалтерського обліку Замовника (юридичної особи)  спеціалістом Бухгалтерії:

від виписування первинної документації до подання звітності та сплати податків.

Перелік послуг наведено в таблиці.

Підготовка та систематизація первинної документації

Формування та реєстрація податкових накладних

Ведення кадрового обліку

Нарахування та виплата заробітної плати

Підготовка і подання фінансової та податкової звітності

Контроль наявності первинної документації

Консультування


Пакет

Головний бухгалтер

від  5 000 грн/міс


Ведення бухгалтерького обліку з розподілом функцій між Замовником (юридичною особою) та спеціалістом Бухгалтерії.



При такому веденні обліку  працівники Замовника самостійно:

- виписують первинну документацію в програмі 1С;

-  вводять прибуткові накладні/акти від постачальників в програму 1С;

- здійснюють оплати в системі  Клієнт -банк (крім бюджетних платежів).


Спеціаліст Бухгалтерії виконує функції відображені в таблиці.

Перевірка коректності ведення операцій в програмі 1С

Формування та реєстрація податкових накладних

Ведення кадрового обліку

Нарахування та виплата заробітної плати

Підготовка і подання фінансової та податкової звітності

Контроль наявності первинної документації

Консультування

Вартість бухгалтерського обслуговування:
____________________________________________________________________________________________________________

Бухгалтерські послуги для юридичних осіб здійснюються на умовах абонентського обслуговування.

Вартість бухгалтерських послуг для кожного клієнта формується індивідуально, виходячи з їх ділових потреб, пакету обслуговування та кількості документів, що необхідно обробити.

Для визначення остаточної вартості бухгалтерського обслуговування Ви можете скористатися онлайн-анкетою або зателефонувати за телефонами вказаними на сайті.

Як ми працюємо: 
________________________________________________________________________

 Починаємо з Вами працювати до підписання договору:

Вирішуємо (обговорюємо) поточні задачі;
підбираємо тариф;
підписуємо договір;
прикріплюємо спеціалістів;
ефективно працюємо.

Схема роботи після підписання договору:
________________________________________________________________________

  1. Вводимо в роботу нове підприємство:
  • з’ясовуємо всі особливості та нюанси по виду діяльності, обліку та оподаткуванню підприємства;

  • формуємо покрокову інструкцію по роботі з підприємством;

  • проводимо внутрішній контроль по роботі з підприємством.

  1. Поточна робота:
  • Комунікація з відповідальною особою Замовника (телефоном, за допомогою електронної пошти, тощо);

  • Підготовка та внесення первинної документації  до бази 1С;

  • Електронне адміністрування ПДВ (створення та реєстрація податкових накладних, робота з електронним рахунком ПДВ);

  • Ведення банківського рахунку;

  • Ведення кадрового обліку;

  • Нарахування та виплата заробітної плати (інших нарахувань) працівникам;

  • Закриття звітного періоду;

  • Підготовка та подання звітності.

Наші переваги: 
________________________________________________________________________

Робота безпосередньо з головним бухгалтером;
Працюємо виключно по договору;
Підвищуємо кваліфікацію спеціалістів за власний рахунок;
Оптимізація витрат на бухгалтерію;
Швидкість надання послуг;
Індивідуальний підхід;
Чесність і прозорість;
Конфіденційність.

Звертайтеся до нас за послугою з ведення бухгалтерського обліку – і в Ваших документах завжди буде порядок!