Пакет “Головний бухгалтер”

Пакет “Головний бухгалтер” – бухгалтерське обслуговування, при якому підприєство самостійно виписує первинну документацію та здійснює оплати в системі “Клієнт -банк” (окрім оплати податків та виплати заробітної плати).

Бухгалтерське обслуговування включає

 Перевірку коректності введення документів в програму 1С:Бухгалтерія:

  • Перевірка коректності введення документів в бухгалтерську програму 1С;
  • Перевірка коректності відображення всіх господарських операцій в бухгалтерському і податковому обліку.
Ведення банківського рахунку:
  • внесення банківських виписок;
  • підготовка і відправка платіжних документів в банк (за домовленістю).

Електронне адміністрування ПДВ:

  • складання податкових накладних;
  • реєстрація податкових накладних в Єдиному державному реєстрі;
  • отримання податкових наладних від контрагентів;
  • робота з електронним рахунком ПДВ.
Розрахунок та виплата заробітної плати (відпускних, лікарняних):
  • нарахування заробітної плати (відпускних, лікарняних)працівникам;
  • нарахування, утримання та перерахування податків до бюджету;
  • виплата авансу та заробітної плати.
Складання кадрової документації:
  • ведення особових карток;
  • складання наказів (прийняття на роботу/звільнення);
  • ведення табелів робочого часу працівників;
  • облік і ведення трудових книжок.
«Невидиму» для Вас робота в програмі 1С: Бухгалтерія:
  • Нарахування амортизації;
  • Списання матеріалів;
  • Нарахування податків;
  • Закриття звітного періоду.
Підготовку та подання звітності:
  • Підготовка і складання всіх форм звітності;
  • Подання податкової, фінансової та статистичної звітності в контролюючі органи в електронному вигляді.
Підготовку документів до архівування.
Консультування.

Пакет НЕ включає
 Підготовку первинної документації в бухгалтерській програмі 1С*:
  • виписування рахунків на оплату, видаткових накладних, актів в бухгалтерській програмі 1С;
  • внесення рахунків на оплату, прибуткових накладних, актів від постачальників програму 1С;
  • контроль розрахунків з контрагентами.
Відслідковування руху та наявності первинних документів:
  • відправка документів клієнтам;
  • отримання документів від клієнтів;
  • складання переліку відсутніх документів.
 

* якщо первинна документація створюється не в програмі 1С, а передається лише в паперовому вигляді, тоді вартість пакету обслуговування прирівнюється до вартості пакету “Бухгалтерський комплекс”.

 Вартість пакету “Головний бухгалтер”
Кількість

 документів, шт

Кількість

працівників, чол*

Вартість, грн\міс

НЕ

платники ПДВ

Платники ПДВ
до 20 1 1 700 2 350
21-60 1 2 500 3 500
61-100 1 3 500 4 500
101-150 1* 4 500 5 500
151-200 1* 5 500 6 500
 за кожного наступного працівника + 250  + 250
зовнішньо – економічна діяльність +20% +20%